niedziela, 31 stycznia 2016

Zmiany! :)

Ohayo!

Ostatni chapter wstawiony 13 maja 2013 roku... Jak tak teraz patrzę to to był cholernie pechowy dzień bo jednak dwie "13" a ja jestem strasznie przesądny. Czy jesteście gotowi na powrót po tych 3 latach?! Jest koncepcja! Są Pomysły! Nie wiem jednak czy jesteście gotowi na taki obrót spraw w fabule... I czy ktoś jeszcze tutaj zagląda z nadzieją że jednak coś tu dodałem. Wiem że wiele blogów już się wypaliło, jeżeli zobaczę tutaj 10 komentarzy to podciągam rękawy i całą noc będę pisał nową notkę. (UWAGA! SPAM Z ANONÓW SIĘ NIE LICZY!)

11 komentarzy:

  1. Tak!!! Szczerzę na to czekałam ... już miałam wyrzucać adres a tu proszę :) widzę zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam że tu już nic się nie pojawi!!! Ale miałam nadal w obserwowanych i cud! Czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja tu zaglądam, czekam - tylko będę mieć jedną prośbę, nie mam za bardzo czasu na przypomnienie sobie twojej historii, więc byłabym wdzięczna za krótkie streszczenie, gdy będziesz reaktywował bloga :)
    No to czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spam z anonów się nie liczy? Czyli zakładać nowe konta? :D Zapewne w ciągu mniej niż tygodnia będziesz miał swoje komentarze, więc podciągaj te rękawy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    autorze ja jestem wciąż, co jakiś czas tutaj zaglądam, żeby sprawdzić, czy pojawiło się coś nowego, więc będę czekałą...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że szybko zabierzesz się do pisania
    Czekamy na ciebie z niecierpliwością
    Pozdrawiam z całego serca Wiki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A może być do 5 komentarzy, plis?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najszybcieej wracaj do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  9. No w koncu cos sie zaczyna dziac - czekamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem dziesiąty :) Zakasaj rękawki i do pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odebrałem laptopa z naprawy i biorę się za pisanie :> Może mały spoiler? :D

    OdpowiedzUsuń

Gdy napiszesz miły komentarz motywujesz mnie do dalszego pisania.
Gdy padnie krytyka uczysz mnie czego mam nie robić by lepiej wychodziło. Zatem pisz co uważasz za słuszne.